Koninklijke Muziekvereniging Fanfare Venlo: Zoë is d'r in Venlo maar ein!
U bent hier: Home > Beleven > Activiteiten

Activiteiten

De Fanfare is regelmatig op pad voor muzikale activiteiten. Concerten, serenades, rondgang door het centrum van Venlo. Hou deze pagina in de gaten om te zien waar je de Fanfaar kunt horen.

06-10: Uitwisseling Fanfare Markelo

In het weekend van 5 en 6 oktober 2024 brengt Muziekvereniging "De Fanfare" Markelo een bezoek aan Venlo. Hier zullen zij kennismaken met onze thuisbasis. Op zondag 6 oktober 2024 zullen wij vanaf 11.00u gezamenlijk een concert verzorgen in D'n Dörpel in Venlo. Iedereen is van harte welkom om hierbij aan te sluiten!

02-11/03-11: Caecilia viering

In het weekend van 2 en 3 november 2024 zal onze jaarlijkse Caecilia viering plaatsvinden. Op zaterdagavond in de vorm van een feestavond. Op zondagmorgen luisteren wij de heilige mis op, om daarna een muzikale rondgang door de Venlose binnenstad te gaan doen.

17-11: Intocht Sinterklaas

Sinterklaas zal op zondag 17 november 2024 de Venlose haven weer binnenvaren voor alle kinderen en hun ouders. Fanfare Venlo zal de intocht muzikaal opluisteren, vanaf circa 15.30u.

Aanmelden nieuwsbrief