Koninklijke Muziekvereniging Fanfare Venlo: Zoë is d'r in Venlo maar ein!
U bent hier: Home > Beleven > Activiteiten

Activiteiten

De Fanfare is regelmatig op pad voor muzikale activiteiten. Concerten, serenades, rondgang door het centrum van Venlo. Hou deze pagina in de gaten om te zien waar je de Fanfaar kunt horen.

20 apr. 2024: GOLD!

GOLD! concert - 20 april 2024 - Domani Venlo

Een nieuwe editie van het muzikale pronkstuk van de Fanfare: GOLD! Een prikkelende avond vol muziek. Vanaf 20.00 uur spelen jong en oud, ondersteund met een combo en diverse lokale artiesten in Cultuurpodium Domani (Venlo). De bar en de dansvloer zijn de hele avond geopend, dus amuzement is verzekerd!

Koop hier je toegangskaarten

5 mei 2024: Tocht naar Genooy

Traditioneel brengt de Fanfare elke eerste zondag van mei een bezoek aan de buitenkapel van Genooy, om daar de heilige mis muzikaal op te luisteren. Aansluitend is er een gezellige dag voor alle Fanfare leden.

9 juni 2024: Jubileum kinderconcert ter ere van 10-jarig bestaan STIL!

Het jeugdproject "Same Träöte Is Leuk!" bestaat 10 jaar. Er wordt daarom een extra feestelijke en uitgebreide dag georganiseerd voor de huidige en oud-leerlingen van dit project. In de Boermanszaal van Theater de Maaspoort in Venlo. Kaartverkoop start binnenkort.

Aanmelden nieuwsbrief