U bent hier: Home > Meedoen > Lid worden

Lid worden

Iedereen die muziek wil leren maken is welkom bij onze Fanfare! Afhankelijk van de leeftijd, kennis en vaardigheden biedt onze vereniging diverse mogelijkheden om te gaan musiceren bij onze vereniging.

1. ik ben nog jong, is muziek maken iets voor mij? Zie Kennismakingscursus muziek voor kinderen (4-6 jaar).
  2. ik ben nog jong, en ik denk dat ik muziek wil gaan maken? Zie Talent voor een instrument (vanaf 6 jaar).
  3. ja, ik wil graag leren musiceren. Hoe gaat dat in zijn werk? Zie Een muziekinstrument leren bespelen.
  4. ik heb veel ervaring (of het B-diploma) en wil graag komen spelen bij de Fanfare, hoe pak ik dat aan? Zie aanwinst.

Voor iedereen is dus een gerichte route weggelegd naar het musicerend lidmaatschap dus wat houd je tegen? Meld je aan via het online contactformulier.

Fanfare Venlo is ook aangesloten bij het Jeugdcultuurfonds. De stichting wil dat ook kinderen uit gezinnen waar weinig geld is lessen op kunst en cultuurgebied kunnen volgen en kunnen sporten. Het Jeugdcultuurfonds maakt het mogelijk dat kinderen tussen de 4 en 18 jaar uit financieel minder draagkrachtige gezinnen toch kunnen meedoen. Voor meer informatie zie: www.jeugdcultuurfonds.nl/fonds/venlo/

Gewoon langskomen op de wekelijkse repetitie mag ook: laat je verrassen op donderdagavond bij gemeenschapscentrum D'n Dörpel, Gulickstraat 202 te Venlo, tussen 20.00-22.15 uur.

Hopelijk tot ziens!