Koninklijke Muziekvereniging Fanfare Venlo: Zoë is d'r in Venlo maar ein!
U bent hier: Home > Sponsoren

Sponsoren

Een oeroude échte Venlose vereniging die gedragen wordt door vrijwilligers, muzikanten, vrienden en onze sponsoren. Zonder deze hulp die wij ieder jaar weer mogen ontvangen kunnen wij alle ontwikkelingen niet realiseren. Wij hopen u dan ook te mogen begroeten als sponsor van onze vereniging.

Of u nu de muzikale ontwikkeling van jongeren wilt helpen, graag vaker de Fanfare voorbij wilt zien trekken of persoonlijk wilt bijdragen om een lange cultuur-historische traditie in ere te behouden; er zijn veel mogelijkheden om ons te steunen. Heeft u interesse in een sponsoring of kent u mensen/bedrijven die hier mogelijk in geïnteresseerd zijn? Neem dan eens vrijblijvend contact met ons op.

De Fanfare steunen kan op vele manieren...

Sponsorkliks

Je kunt Fanfare Venlo steunen door online aankopen te doen bij de webshops en websites die je al kent. Wij ontvangen een fee over elke aankoop die via onderstaande knop is opgestart.

SponsorKliks, gratis sponsoren!

Rekeningnummers Fanfare Venlo

• Fanfare Venlo
    IBAN: NL08 SNSB 0873 4501 91

• Stichting Fanfare Fonds Venlo
    IBAN: NL42 RABO 0348 0222 04

Waarom zoeken wij sponsoren?

Onze Koninklijke Muziekvereniging Fanfare Venlo met haar roots in de Venlose binnenstad heeft afgelopen anderhalf jaar veel geïnvesteerd: een nieuwe structuur met zelfstandige commissies, een nieuwe dirigent en een nieuwe toekomstvisie. De eerste resultaten zijn dat ons ledenaantal weer groeit! Daarmee is de basis gelegd om weer de Fanfare te worden van de spraakmakende initiatieven zoals voorheen de Venlose Revue en Joeksjagers. Eén zo’n nieuw initiatief heeft al een succesvol jaar achter de rug: het ‘Same träöte is leuk!’ project. Ondersteund door het Oranjefonds hebben we ruim 500 leerlingen actief kennis laten maken met blaasmuziek. Die ambitie willen we graag voortzetten, in het belang van de jeugd én... een levendige binnenstad.