U bent hier: Home

Talent voor een instrument (vanaf 6 jaar)

Lijkt het je leuk om écht muziek te leren maken? Ook dit najaar start de Koninklijke Muziekvereniging Fanfare Venlo weer een nieuwe basisopleiding muziek. Hierbij kun je zelf ontdekken hoe leuk het is om samen muziek te maken. Zo ontdek je vanzelf welk instrument bij je past!

Een erkende vakleerkracht brengt de eerste beginselen van muziek bij. Wat is melodie? Wat is ritme? Deze lessen vinden plaats telkens op dinsdagmiddag van 16.30 uur tot 17.15 uur in de Venlonazaal, Hogeweg 10-16 te Venlo. Bij de kosten is de blokfluit en lesmateriaal inbegrepen.

kidsDeze basisopleiding is in eerste instantie bedoeld voor kinderen vanaf 7 jaar, maar ook 'oudere' jeugd mag zich aanmelden. Neem contact op via het online contactformulier, dan informeren wij je graag over mogelijkheden en kosten.

Zelf musiceren is leuk maar ook goed voor de zelfontwikkeling en discipline!

Meedoen met de Fanfare?